Saturday 1 October 2011

selamat datang tulip...

angin bayu yang menyapa tubuhku  membuatkan aku tersenyum .
ya , aku pecinta keindahan . minatku pada laut tidak terkira . sukanya aku pada tulip tidak terkata.

sebab itu aku menggelar diriku tulip .


tulip tidak sewangi mawar mahupun melati
tulip tidak secantik anggerik mahupun bunga matahari
namun melihatnya membuatkan aku terpaut .


minatku menulis . aku tulis apa yang aku rasa .



selamat datang kedunia blogger tulip ...

p/s:terima kasih buat temanku kerana memberi ilham mencoret segala rasa hati di sini .

5 comments:

YouSOF said...

Selamat datang Tulip! ;)

Tulis biar dari hati, insyaAllah dapat menyentuh hati yang lain..

Adinda Amy Sensei said...

semoga penulisan anda akan menggembirakan hati semua yang membaca....

Acik Erna said...

assalam tulip..kerana acik pun meminati bunga tulip..acik ikuti blog ini..selamat datang kedunia blog..

Abu Bagi said...

yaaa... selamt dang.. happy blogging tulip lover..meh sini aku jadi orng ke lima..my fav number..

Ibu Amani said...

selamat dtg ke dunia blog tulip :)